Odpowiedzi

2010-01-19T15:34:11+01:00
Wydalanie - proces pozbywania się wody oraz ubocznych produktów przeprowadzanych przez komórki procesów. W procesie tym uczestniczą następujące narządy: płuca, nerki, układ pokarmowy, skóra.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:47:33+01:00
Wydalanie reguluje ilość usuwanej wody oraz szkodliwych produktów przemiany materii, np. mocznika, kwasu moczowego. Dzięki temu poziom składników mineralnych i wody w organizmie utrzymuje się na stałym poziomie.
7 5 7