Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:34:54+01:00
Jest takie przysłowie: Miłość jest sztuczna i gęsta jak mgła, przyjaźń piękniejsza bo wiecznie trwa. Dzięki przyjaźni możemy zrozumieć rzeczy które są nam obce. Przyjaciel może cie pocieszyć i zrozumieć. Przyjaciel nie obrazi się gdy powiesz "Nie mam czasu. Ale może kiedy indziej". Pomoże ci w różnych dobrych i złych sytuacjach nie wymagając od ciebie niczego. Jedynym skarbem jest przyjaźń.
2010-01-19T15:40:57+01:00
Wydaje mi się , że piękno przyjaźni tkwi w rozumieniu .
Dlaczego mają się rozumieć ?
Gdy przytrafi się coś trzeba zrozumieć .
Zaufanie . Związek duch ludzi bez uczuć to beznadzieja .
Osądzać się nawzajem bo jestem zazdrosny . Nie !
To ma być przyjemność , a nie bojaźń o to by się nie obraziła .