Odpowiedzi

2010-01-19T15:34:06+01:00
30*60*40=1800*40=72000cm szesciennego
5/6*72000=60000cm
1cm ma 1000l
60000cm=60l
60l wazy 60kg
60kg+6,5=66,5kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:36:55+01:00
Dane
a 60 cm
b 40 cm
h 30 cm
poziom wody = 5/6 h
Akwarium= 6,5 kg
1 l wody = 1 kg
1 l = 1dm3
1 dm3 = 1000cm3
szukane
Waga akwarium?
h=5/6*30
h=25cm
V= a*b*c
V=60*40*30
V= 60 000 cm3
60000/1000=60 dm3=60l
60*1=60kg
6,5+60=65,5kg
Odp: Akwarium waży 65,5 kg
;D
Wyczerpujące ale Poprawne
Licze na najlepszy ;d