Odpowiedzi

2010-01-19T15:33:07+01:00
A) tak
b) tak
c) nie
d)nie
e) tak
f) tak
g) tak
h)nie
i) nie

tak wydaje mi sie
21 3 21
większość masz źle ale liczą się chęci :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:33:25+01:00
A) 5a i 7a -tak
b) 5a i 5b -nie
c) 2a i -2a -tak
d)3ab i 3ba -tak
e) ab i 9ba -tak
f) a do potęgi 2 b do potęgi2 i baba - tak
g) -2 kot i 6,5 tok - tak
h)20tak i 15kot -nie
i)5mam i 6mama -nie
na pewno będzie dobrze, bo mam 5 z matmy ;)
dasz naj?
107 4 107
2010-01-19T15:34:21+01:00
A)tak
B)NIE
C)tak
d)tak
e)tak
f)nie
g)tak
h)tak
i)tak
22 2 22