Odpowiedzi

2010-01-22T15:04:23+01:00
Pewnego dnia,Julek i Marian uzgodnili z Zenkiem,że pojadą rowerami do Stryjkowa.Julek miał problem z pożyczeniem roweru.Gdy poszedł pożyczyć rower zastał małego Edzia przed jego domem.Edzio powiedział :
-Nie mogę ci pożyczyć roweru.
-Ale dlaczego ? Byliśmy umówieni.Łamiesz obietnice !
-Nie mogę.
-No ale dlaczego ? (Julek bardzo się zdenerwował)
-Bo mama powiedziała,że jeśli chcesz pożyczyć rower to musisz dać mi coś w zastaw.Rower jest drogi i ty musisz na wszelki wypadek dać mi w chwilę,gdy wezmiesz rower dać coś cennego.
-Poczekaj tu.Zaraz wrócę.
Julek pobiegł do Pestki wziąć w zastw jej zegarek.Po długim namawianiu zgodziła się.W końcu pojechali do Stryjkowa.
W czasie ich podróży Pestka,Ula i Zenek byli na wyspie.Pestka popływała sobie i wróciła do reszty.Po pewnym czasie Marian i Julek wrócili.Nie mieli oni jednak dobrych wieści.Okazało się,że wujka Zenka w Stryjkowie nie było.Odwołano budowę mostu i nie było żadnych robotników w tym wujka Zenka.Wszyscy wrócili do domów,a Zenek został sam na wyspie płacząc.

Niedawno miałam tą lekturę :)
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T16:45:46+01:00
A kurat to czytałam. Pewnego dnia,Julek i Marian uzgodnili z Zenkiem,że pojadą rowerami do Stryjkowa.Julek miał problem z pożyczeniem roweru.Gdy poszedł pożyczyć rower zastał małego Edzia przed jego domem.Edzio powiedział :
-Nie mogę ci pożyczyć roweru.
-Ale dlaczego ? Byliśmy umówieni.Łamiesz obietnice !
-Nie mogę.
-No ale dlaczego ? (Julek bardzo się zdenerwował)
-Bo mama powiedziała,że jeśli chcesz pożyczyć rower to musisz dać mi coś w zastaw.Rower jest drogi i ty musisz na wszelki wypadek dać mi w chwilę,gdy wezmiesz rower dać coś cennego.
-Poczekaj tu.Zaraz wrócę.
Julek pobiegł do Pestki wziąć w zastw jej zegarek.Po długim namawianiu zgodziła się.W końcu pojechali do Stryjkowa.
W czasie ich podróży Pestka,Ula i Zenek byli na wyspie.Pestka popływała sobie i wróciła do reszty.Po pewnym czasie Marian i Julek wrócili.Nie mieli oni jednak dobrych wieści.Okazało się,że wujka Zenka w Stryjkowie nie było.Odwołano budowę mostu i nie było żadnych robotników w tym wujka Zenka.No i Zenek poinformowany tą prawdą wrócił na wyspę


7 3 7