Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T15:32:08+01:00
Madry w doradzaniu innym a sam sobie nie moze poradzic z problemem
1 1 1
2010-01-19T15:34:36+01:00
To powiedzenie oznacza, że człowiek jest mądry w rządzeniu samym sobą np: Moze sobie pozwolić na palenie papierosów, piciu alkoholu, ale tym samym zapomina jakie mogą być tego skutki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:33:11+01:00
Nawet ktoś kogo widzimy na ulicy i zachowuje się głupio i nie mądrze demoluje niszczy to w ważnych sprawach może okazać się bardzo przydatny i pomocny oraz możę bardzo dużo zdziałac