Podaj 3 przykłady jakimi powinny kierować się osoby które podczas tego zjawiska przebywają w wodzie lub na otwartym terenie.
To zjawisko powstaje z CHMURY KŁĘBIASTO-DESZCZOWEJ.
Czyli:
opady,
grady.
wyładowania atmosferyczne,

Pils pomóżcie!!!!
Daje NAJ!!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:37:58+01:00
Podczas wyladowan atmosferycznych ludzie przebywajacy na otwartym terenie nie powinni chowac sie pod drzewami. Moga w nie uderzyc pioruny.
Podczas odpadów gradu nie wskazane jest przebywanie na dworze, gdyz takie opady moga uszkodzic nasze zdrowie.
Opadom deszczu towrzyszy zazwyczaj silny wiatr, ktory moze wywolac sztorm i wtedy przebywanie w wodzie jest niebezpieczne, poniewaz mozna utonąć.
1 5 1
2010-01-19T15:41:24+01:00
Powinny schować się pod dachem czy czymś co uchroni tą osobę i jego głowę.Powinna ta osoba iść do domu.
A natomiast jak ktoś jest w wodzie to powinna ta osoba szybko z niej wyjść i gdzieś się ukryć np. dom,pod dachem czy jak mówiłam iść do domu


Myślę, że pomogłam :)
1 3 1