Odpowiedzi

2010-01-19T15:35:40+01:00
Rozwiąż układ równań x=5 y=1 tak ma wyjsc
10(y+2)+ 3(x-5)=x-5
25(y+2)+ 3(x-5)=-10

10(1+2)+3(5-5)=5-5
10+20+15-15=0
30=0

25(1+2)+3(5-5)=-10
25+50+15-15=-10
75=-10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:39:11+01:00
10(y+2)+ 3(x-5)=x-5
25(y+2)+ 3(x-5)=-10

10y+ 20+ 3x- 15= x-5
25y+50+ 3x- 15= -10

10y+ 2x= -10 /*(-3)
25y+ 3x= -45 /*2

-30y- 6x= 30
50y +6x=-90

20y=-60 //20
y=-3

y=-3
10y+2x= -10

y=-3
-30+2x= -10

y=-3
2x= 20 //2

y=-3
x=10
3 5 3
2010-01-19T15:43:46+01:00
=
10y+20+3x-15=x-5
25y+50+3x-15=-10

2x+10y=-10 /:2
3x+25y=-45

x+5y=-5→x=-5-5y
3(-5-5y)+25y=-45

-15-15y+25y=-45
10y=-45+15
10y=-30

y=-3
x=-5+15=10

spr.10(-3+2)+3(10-5)=10-5
-10+15=5
5=5

25(-3+2)+3(10-5)=-10
-25+15=-10
-10=-10
niestety, podane przez ciebie rozwiazanie nie jest prawidłowe