Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:34:40+01:00
2010-01-19T15:36:04+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T15:37:02+01:00
Pierwszy z nich jest systemem w jakim pracuje komputer tzw. system zero-jedynkowy.
drugi System heksadecymalny używany jest np. przy ustalaniu kolorów w kodzie HTML, albo tworzeniu hashowych funkcji skrótu (np. MD5). Oczywiście zastosowań obu systemów jest znacznie więcej.