Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:37:36+01:00
Miecz - Znak odwagi oraz Męstwa. Również broń do walki wręcz
Krzyż - Znak męki i świętości.
Zamek - Domostwo królów. Znak wyższości.

Mam nadzieję że pomogłem ;D
6 3 6
2010-01-19T15:43:34+01:00
Miecz - broń biała o prostej obosiecznej główni
Krzyż - jest to najstarszy symbol ludzkości , był on też symbolem greckiego Dionizosa.
Zamek - jest to budynek mieszkalny powiązany w zamknięty obwód obronny
, zespół elementów warownych.
3 3 3