Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:41:03+01:00
Pozwolił przyrządzić jedzenie.
Pozwolił odgonić się od zwierzyny.
Pozwolił ogrzać się.
Pozwolił napędzać silniki parowe.
Daje Energię.
Znalazł zastosowanie w wojnach.
3 4 3
2010-01-19T15:41:34+01:00
Pewnego razu człowiek, wykonując narzędzia, uderzył kamieniem o kamień. Nagle pojawiła się iskra, która spadła na kępę suchych traw i wznieciła ognisko. Umiejętność rozpalania ognia zmieniła życie ludzi pierwotnych. Ogień ogrzewał ich, umożliwiał gotowanie potraw. Zarówno odstraszał dzikie zwierzeta.
11 3 11