Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:46:24+01:00
Graniastosłup Prosty to taki który ma w podstawie kwadrat .
zatem jeżeli obwód podstawy równa się 10 to jeden z boków równa się 10/4 czyli 5/2.(znak / oznacza ułamek)czyli 2,5 cm
zatem Pole jednej ze ścian obliczymy :
2,5 x 3,5=8,75
jeżeli mamy 4 ściany boczne to Pole powierzchni bocznej to :
8,75x4 czyli 35 cm ²
2 5 2
2010-01-19T15:52:02+01:00
10:4=2,5
2,5 * 3,5=8,75
* mnożenie
1 4 1