Uzupełnij tabelkę:
Autor|Tytuł|Gatunek literacki|bohaterzy fantastyczni|

tylko jakieś takie znane żeby były typu mała syrenka czy coś ;)
mam 1 przykład:J.R Tolkien|Hobbit,czyli tam i z powrotem|powieść fantasy|hobbit,krasnoludy,gobliny,elfy,smok| xD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:46:15+01:00
J.K. Rowling | Harry Potter | powieść fantastyczna | smoki, gobliny, czarodzieje |
2010-01-19T15:48:52+01:00
Sienkiewicz|Potop | powieść historyczna| Andrzej Kmicic, Aleksandra Billewiczówna