Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:52:45+01:00
Ja zawsze obrabiam zdjęcia w Picasa 3 - tam trzeba kliknąć na zdjęcie i masz :
korekcje podstawowe, dostrajanie i efekty. I w efektach jest - nieostrość. To zdjęcie zrobi się zamazane. Sorry że nie mogę sama tego zrobić ale komputer mi się muli i nie mogę tego zdjęcia ani otworzyć ani,pobrać...
1 5 1
2010-01-19T15:55:54+01:00
Też polecam Pistaca 3 ;)

Program w idealnej rozdzielczości i wygodny w obsłudze ;)

Pozdrawiam ;)
2010-01-19T16:55:01+01:00