Wiemy ze pewien czworokat ma przekatne dlugosci 3 cm i 4cm.Czy ten czworokat moze byc:
a)trapezem
b)kwadratem
c)rombem
d)deltoidem?

Jesli taki czworokat istnieje,to przesstaw go na rysunku i opisz,jak go zbudowac.Jesli nie istnieje,to uzasadnij,dlaczego tak sadzisz

ee Mozecie mi pomoc?prosze ;/. ja wogole nie rozumiem matmy.Wybiore naj

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:50:56+01:00
Wydaje mi się , że jest to odpowiedź C
2010-01-19T15:56:58+01:00
Może być jedynie trapezem i deltoidem. Reszta na rysunkach w załączniku.
3 3 3