Odpowiedzi

2010-01-19T15:58:01+01:00
Potrzebuje list Danuśki z niewoli w zamku krzyżackim do Zbyszka z prośbą o uwolnienie i wyznaniao miłości i takie tam. ; DD Potrzebuje pilnie na dziś do 20:00. daje 100 pkt. dla najlepszego.
z gory dzięki. ;**


Najmilejszy Zbyszko!

Ratuj mnie, niebożę, bo w straszne popadłam terminy i bez Twej pomocy nijak się nie wydostanę. Źli bracia zakonni uwięzili mnie jako wabik na ojca mojego. Tylko w Tobie, Ukochany, nadzieję pokładam. Bij czołem przed Księżną i błagaj ją o wstawiennictwo. Sam też przybywaj najrychlej, bo straszno tu i ckni mi się strasznie za Tobą. Jeno nadzieja na Twe przybycie i wielka miłość do Ciebie pozwala mi wytrwać.

Twoja Danuśka
2010-01-19T17:22:23+01:00
Kochany Zbyszko !

Ratuj mnie, niebożę, bo w straszne popadłam terminy i bez Twej pomocy nijak się nie wydostanę. Źli bracia zakonni uwięzili mnie jako wabik na ojca mojego. Tylko w Tobie, Ukochany, nadzieję pokładam. Bij czołem przed Księżną i błagaj ją o wstawiennictwo. Sam też przybywaj najrychlej, bo straszno tu i ckni mi się strasznie za Tobą. Jeno nadzieja na Twe przybycie i wielka miłość do Ciebie pozwala mi wytrwać.

Danuśka
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T17:32:15+01:00
Drogi Zbyszku !
jestem tu sama zamknięta na wieży ,w tym pustym starym lochu w którym szczury wychodzą dziurami a przez okna wieje zimny jesienny wiatr .
na tej wieży jest bardzo zimno ,nie mam jedzenia ,bo to które przynoszą służące jest tak niedobre że szczury go same jedzą .
mam do ciebie wielką prośbę, ponieważ jestem głodna to mógłbyś mnie wypuścić i zjedlibyśmy razem we dwoje kolacje przy świecach ,ale nie tylko z tego powodu bo ja cie naprawdę kocham i nie mogę bez ciebie żyć .chciałabym zostać twoją królewną ,która zawsze była by ci poddana i bliska twojemu sercu tak jak ty jesteś dla mnie .bardzo cię kocham,więc mnie wypuść a gdy mnie wypuścisz to zamieszkamy razem .bardzo cie kocham i chce być z tobą przez całe moje życie .jeżeli to spełnisz nie poprosze o nic więcej .
kończąc ten list , bo nie mam więcej miejsca bardzo Cię proszę spełnij moją prośbe ,a zaznasz spokoju na długi czas .
Twoja ukochana Danusia z wieży

BARZO PROSZĘ :)