Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:54:42+01:00
Mieszanina jednorodna jest to mieszanina Której składniki nie są widoczne
a mieszanina niejednorodna to mieszanina której składniki są widoczne ludzkim okiem
8 4 8
2010-01-19T15:54:58+01:00
Mieszaniny Jednorodne:są to roztwory np. stopy metali (brąz), benzyna, solanka, cukier w wodzie, powietrze, roztwory wodne soków, ocet.
Mieszaniny Niejednorodne: np. opiłki żelaza zmieszane z cukrem, piasek z wodą, zaprawa murarska, opiłki żelaza w wodzie, kawa mielona z wodą, groch z fasolą.
7 3 7