Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T18:21:59+02:00
Drodzy rodzice!
W dniu waszej 25 rocznicy życzymy wam zdrowia,szczęścia,dużo miłości i radości.


Wasze kochane dzieci
2009-09-29T18:22:43+02:00
Kochani Rodzice !

Z okazji waszej rocznicy życzymy Wam dużo szczęścia w dalszych latach spędzonych razem, jeszcze lepiej płacącej pracy i duuużo cierpliwości do nas.

Wasz,
Tomek i Radek.

[imiona podałam przykładowo ;) ]