Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:58:07+01:00
Herbata, woda rozpuszczalnik herbata substancja rozpuszczalna
Sok z malin woda rozpuszczalnik , sok substancja rozpuszczalna
Rosół woda rozpuszczalnik, kostka rosołowa substancja rozpuszczana
Kakao mleko rozpuszczalnik, kakao substancja rozpuszczająca
Kawa woda rozpuszczalnik , kawa substancja rozpuszczająca
4 5 4
2010-01-19T16:02:16+01:00
Woda i cukier
cukier jest substancją rospuszczalną a woda substancją rospuszczalnikiem
kakao i mleko
mleko-rospuszczalnikiem kakao-rospuszczalną
cola i rdza
cola-rospuszczalnikiem rdza-rospuszczalną
woda i sól
woda-rospuszczalnikiem sól-roospuszczalną
herbata i cukier
herbata-rospuszczalnikiem cukier-roospuszczalną
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T20:50:25+01:00
Woda-rozpuszczalnik
cukier-rozpuszczalna
mleko-rozpuszczalnik
kakao-rozpuszczalna
torebka herbaty-rozpuszczalna
1 5 1