Odpowiedzi

2010-01-19T15:55:12+01:00
1 dzień:
3*64/8=24
64-24=40km-pozostała trasa
2 dzień:
3*40/4=30km
ile zostało 3 dnia:
40-30=10km
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T15:57:22+01:00
64 km -cała trasa
64x3/8 =trasa pokonana 1 dnia czyli:
64x3/8=24km
64-24km=40km
Drugiego dnia pokonali 3/4 pozostałej drogi czyli z 40 km
zatem 40 x 3/4 =30 km
zostało im 40-30=10 km
Uczniowie przeszli 3 dnia 10 km
2 3 2