Siema xD . Błagam , ( ponownie ) o napisanie mi co się porusza podczas pracy silnika dwusuwowego i czterosuwowego. Nie chcę , abyście pisali mi na czym polega ich praca , ale proszę tylko o wypisanie części silnika , które poruszają się podczas ich pracy . Błagaaam ! :-)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:04:44+01:00
2 suw
suw sprężania
suw pracy
4suw
suw ssania
suw sprężamia
suw pracy




pzdr
1 5 1
2010-01-19T19:03:31+01:00
4suw
suw ssania
suw sprężania
suw pracy

2 suw
suw sprężania
suw pracy