Odpowiedzi

2009-09-29T18:14:48+02:00
Dane: szukane:
p= 1500 Pa h= ?
ro= 791 kg/m3
g= 10 N/kg
rozwiązanie:
h= p
___
ro* g
h= 1500
_________
791* 10
h= 1500
_______
7910

h= 0,18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T19:00:59+02:00
Dane:
p= 1500 Pa
d= 0,785g/cm3= 785kg/m3
g= 10 N/kg
Szukane:
h=?

p=d*g*h |: d*g
h= p/d*g
h=1500/ 785*10 m
h=0,19 m( w przybliżeniu)
Odp.:Wysokość słupa alkoholu w naczyniu wynosi ok. 0, 19m.

1 5 1