Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:14:22+01:00
1. 20*+ 4*= 24*
24* razy 4min= 96min
10.15 - 1.36= 8.39

2. 37*+17*=54*
54* razy 4min=216min
7.00+3.36=10.36

Przelicz jeszcze bo mogłam sie pomylić,a co do tego dodawania i odejmowania to pamiętaj że w prawo zawsze godzina rośnie, a w lewo maleje:))
2010-01-19T16:30:39+01:00
20*+4*=24*
24*x4'=96'=1h36'
10:15-1h36'=8:39


37*+17*=54*
54*x4'=216'=3h36'
7:00+3h36'=10:36'


Jeśli masz podane współrzędne geograficzne to sobie zrób pomoc narysuj trzy kreski w tym przypadku do tego zadania drugiego byś musiała napisać po środku o* z lewej strony 17*W i jeśli przy tym masz podaną godzinę to napisz ją pod spodem, a po prawej 37*E.
Co do tych godzin to już jak ci powiedziałam jeśli będzie godzina znajdowała się po prawej stronie jak w tym przypadku to trzeba dodać jeżeli ona by się znajdowała po prawej stronie to byś musiał(a)odjąć.
Jeżeli masz jakieś pytania pisz na profil.