Odpowiedzi

2010-01-19T15:59:08+01:00
Fresk to malowidło ścienne wykonane na mokrym tynku.
Portal to ozdobne obramienie drzwi wejściowych w kościołach, pałacach, ratuszach, bogatszych kamienicach czasami także drzwi wewnętrznych.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:00:15+01:00
Fresk - malowidło naścienne.Technika malowania fresków jest bardzo trudna, gdyż nie można wykonywać poprawek. Technika malowania na suchym tynku nazywa się al secco.

Portal - wejście do budynku lub ważnego wnętrza.
4 3 4