Elo
Proszę o pomoc przy zadaniu do każdego po 5 rzeczy(ubrań)
Sleeves
(rękawy)
A hem
(rąbek)
A collar
(Kołnierz)
Turms-ups
(nie wiem ale coś podobnego do reszty)
cuffs
(mankiet u spodni)
laces
(sznurówki)
pocket's
(kieszenie)
buttons
(guziki)
Plis pomóżcie mi mam to zadanie na jutro !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T18:33:23+01:00
Sleeves (rękawy)
- blouse
- T-shirt
- jacket
- sweater (sweter)
- coat (płaszcz)

A hem (rąbek)
- dress (sukienka)
- skirt (spódnica)
- shirt (koszula)
- hat (kapelusz) może być
- sweater (sweterek)

A collar (kołnierz)
- shirt (koszula)
- jacket
- navy (marynarka)
- dress
- blouse

Turms-ups
(nie wiem ale coś podobnego do reszty)

cuffs (mankiet u spodni)
- trousers
- blouse
- jacket
- coat
- dress

laces (sznurówki)
- shoes
- sneakers (adidasy)
Nie mam innego pomysłu bo sznurówki mają adidasy, buty

pocket's (kieszenie)
- trousers
- skirt
- dress
- blouse
- coat
- jacket

buttons (guziki)
- blouse
- jacket
- coat
- shirt
- shoes - na butach jako ozdoba
- fur (futro)

Nie wiem tylko tego Turms- ups . Nie mogę tylko znaleźć.
Pozdrawiam:)
2010-01-19T21:24:46+01:00
Ja nie będę ci tego też pisać, bo osoba powyżej napisała to bezbłędnie. Dopiszę tylko to, czeego nie miała wszystkiego czyli do sznurówek(laces).
trainers,
sneakers,
SHOES,
dresses (jako ozdoby)
with bags (jako różne ozdoby/do trzmania czegoś)