Wskaż, które z podanych niżej określeń należy przy czytaniu Pisma Świętego odnosić do Boga głównego autora Pisma Świętego, a które do człowieka ???

•gatunek literacki
•prawda
•język
•wyrażenia
•porównania
•świętość
•redakcja

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T15:58:58+01:00
Gatunek literacki
prawda
porównania
świętość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:00:25+01:00
•gatunek literacki-do człowieka
•prawda-do Boga
•język-do człowieka
•wyrażenia-do człowieka
•porównania-do człowieka
•świętość-do Boga
•redakcja -do człowieka
1 5 1
2010-01-19T16:00:47+01:00
Gatunek literacki-człowiek
prawda-Bóg
język-człowiek
wyrażenia-człowiek
porównania-człowiek
świętość-Bóg
redakcja-człowiek