Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:00:00+01:00
Pole boczne= pole całkowite- pole 2 podstaw
pole boczne=20cm×5cm=100cm²

pole 2 podstaw=120-100=20cm²
, czyli pole 1 podstawy=20:2=10cm²
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T16:00:06+01:00
Pole powierzchni całkowitej wynosi 120
Pole boczne to Obwód podstawy razy wysokość, czyli 20=5=100
Pole obydwu podstaw to 120-100 czyli 20
Zatem pole podstawy to 20/2 czyli 10 cm^2