Przetłumacz teksty na polski :

hello ich bin thomas.13 und ein Sportfan. Suche Brieffreunde. Wer fahrt so wie ich gern Rad,schwimmt spielt tennis oder fahrt snowboard magst Du auch Hip-Hop und Rap ? Dann maile mir bald !

Hello,
ich suche Brieffreundinnen und Brieffreunde aus aller Welt. Ich mag Comics,Techno,Radfahren,Skaten,Internet und Computerspiele. Du bist klein oder gross, schlank oder dick-egal.Hauptsache: Du bist ein bisschen verruckt. Schreib an

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T16:00:28+01:00
Cześć jestem tomasz .13 i kibica sportowego. Znajdź Pen Pals. Każdy, kto jeździ jak lubię na rowerze, pływanie lub jazda snowboard tenisa grać można nawet hip-hop i rap? Następnie napisz do mnie szybko!

Witaj,
Zapytaj znajomych i Szukam penpals z całego świata. Lubię komiksy, techno, jazda na rowerze, jazda na łyżwach, internetu i gier komputerowych. Jesteś młoda czy stara, cienka lub gruba egal.Hauptsache:Jesteś bardzo szalona
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:09:27+01:00
1) cześć, jestem Tomek. 13 lat i sportowy fan. Szukam przyjaciela do pisania. Kto chętnie jeździ na rowerze, pływa, gra w tenisa, czy jeździ na snowboardzie. Lubisz Hip-hop i Rap?
To napisz do mnie wkrótce.

2) cześć, szukam przyjaciółki i przyjaciela do pisania z całego świata. Lubię komiksy, Techno, jeździć na rowerze i deskorolce, internet i gry komputerowe. Jesteś mały, czy duży, chudy, czy gruby. Jesteś trochę szalony? Napisz
1 5 1