Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:01:00+01:00
104 / 4 = 26
22+24+26+28=100
24+26+28+30=108
Odp. Nie ma takich liczb.
2010-01-19T16:03:55+01:00
2n - 2,2n,2n+2,2n+4------cztery kolejne liczby parzyste
2n-2+2n+2n+2+2n+4 = 104
8n+4=104 |:4
2n + 1 = 27
2n =26
n=13
Kolejne liczby parzyste:24,26,28,30
spr.
suma=24+26+28+30=108
2010-01-19T16:16:37+01:00
X+x+1+X+2+X+3=104
4X=104-1-2-3
4X=98
X=24,5

kolejne liczny to 24,5 25,5 26,5 27,5