Odpowiedzi

2010-01-19T16:10:24+01:00
Zamknieto kościoły bo trwała rewolucja francuska.

Jan Vianney na pielgrzymce udał sie do grobu św.Jana Franciszka Regis
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:29:19+01:00
1. Poniewaz rozpoczela sie rewolucja we Francji, a w tym okresie zamykano koscioly (zakazywano bycia czynnym religijnie). Ksieza w tajemnicy, w domach i piwnicach odprawiali msze swiete.

2. Do grobu św. Franciszka Régis
1 5 1
2010-01-19T21:46:52+01:00
Rewolucja francuska. 2.do grobu Św.Franciszka Regis