Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ayuu
  • Rozwiązujący
2010-01-19T16:09:38+01:00
A) sumę liczby x i liczby o 1 większej od x,
b) sumę liczby a i sześcianu liczby b,
c)liczbę o 3 mniejszą od iloczynu liczb a i b,
d)liczbę 3 razy więszką niż suma liczb n do kwadratu i 25,
e)iloraz sumy liczb a i b przez 4

a) x+(x+1)
b)a+b do potegi 3
c)ab-3
d)3(n do potegi2 +25)
e) ab/4
84 4 84
jsmzkksksnsnesosk od kacpra
oham cię
sorry moj brat ktory ma niedorozwinięcie mózgowe to napisł
2010-01-19T16:09:57+01:00
A) x + x + 1
b) a + b³
c) a × b - 3
d) 3(n² + 25)
e) (a + b) ÷ 4
54 4 54
żle masz w c
dópa jesteś wszystko zle !