Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:06:41+01:00
B = 12 cm , c = 16 cm - długości przekątnych rombu,
h = 9,6 cm - wysokość tego rombu.
Oblicz długość boku rombu.
Pole P = (b*c)/2
P = [12 cm *16 cm]/2 = 96 cm²
P = a*h
a = P/h = 96 cm²/ 9,6 cm = 10 cm.
Odp.Bok tego rombu ma długość 10 cm.
15 4 15
2010-01-19T16:07:08+01:00
12/2=6
16/2=8
6^+8^=c^ ^(do kwadratu)
36+64=c^
c=10
3 5 3
2010-01-19T16:09:26+01:00
B = 12 cm - przekątna
c = 16 cm - przekątna
h = 9,6 cm - wysokość

P = (b*c)/2
P = 12 cm *16 cm/2
P = 96 cm²

P = a*h
a = P/h
a = 96 cm²/ 9,6 cm
a = 10 cm.
Odp: Bok tego rombu ma długość 10 cm.
11 4 11