Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T18:14:32+02:00
1 Rok = 365 dni
Co 4 lata + 1 dzień
100 x 365 + 25 dni = 36 525 dni

1 dzień = 24h
36 525 x 24h = 876600h

Odp. Przez 100 lat upływa 876600 godzin.
2 5 2
2009-09-29T18:17:01+02:00
1 doba=24h
1 tydzień=7*24=168h
1 miesiąc=30*24=720h
1 rok=365*24=8765,8h
100 lat=(16*366)*24+(84*365)*24=5856*24+30660*24=140544+735840=876834
1 5 1
  • zzz
  • Początkujący
2009-09-29T19:22:26+02:00