Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:07:59+01:00

Panie Jezu! Pomóż nam uświadomić sobie, co jest dobre, a co grzeszne w naszym „sam na sam". Nie dopuść, abyśmy szukali między sobą zbliżeń dla przyjemności cielesnej, której nam jeszcze szukać i podjąć nie wolno. Spraw, abyśmy wyrażając naszą miłość tkliwą pieszczotą panowali nad naszym ciałem i nie pozwolili ogarnąć się pożądliwości. Rozbudź w nas poczucie odpowiedzialności.
4 3 4
2010-01-19T19:08:23+01:00
Boże nasz Ojcze spraw abysmy za posrednictwem Maryji Zawsze dziewicy zachowali czyste serce i moglismy wielbic twojego syna Jezusa Chrystusa
Amen
1 5 1