Odpowiedzi

2010-01-19T16:14:33+01:00
Byli w sobie tak zakochani, że dla miłości poświęcili życie.
;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T17:46:34+01:00
Miłość Romea i Juli to miłość Po grób, jest ona bezgraniczna, młodzi kochankowie byli w stanie poświęcić wszystko tylko po to by z soba być. Miłość tych dwojga ludzi można również określic mianem szalonej miłosci poniewaz, targneli sie na własne życie nie baczac na konsekwencje swojego czynu. Nie przemyśleli swojej decyzji mysleli tylko o swoim nieszczęściu i miłości która ich łaczyła. napewno była to miłość prawdziwa i idealna, ale czy jedynym wyjściem z tej sytuacji była śmierć? Przecież mówią ze miłość jest wieczna i przetrwa wszystko. Ale samotne życie , bez swojej drugiej połowki dla tych dwoja ludzi było niemożliwe. jedynym spobem, który uażali za sluszny i jedyną droga ucieczki było dla nich targniecie sie na własne zycie.