Odpowiedzi

2010-01-19T16:11:12+01:00
Z przykrowscia pragne powiadomic rodzine kapulettich o smierci romea i juli .
pogrzeb odbedzie sie 23 lipca o godzinie 12 w weronie
z wyrazem szacunku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:11:32+01:00
Zawiadomienie

dnia 23.05.1960 roku o godzinie 14.00 w Weronie odbędzie się pogrzeb Romea i Julii.
Byli oni wspaniałą parę i bardzo się kochali. Zasługują na szczęście dalko już od nas. Mieli powiem tragiczą śmierć. Romeo strasznie kochał Julię więc umarł za nią a Julia nie mogła żyć bez niego więc teżs się zabiła.

Rodzice
2 5 2