Mam zrobic tygodniowa prasówke z wiadomosci ze swiata. Tak srednio po dwie, trzy wiadomosci dziennie....tylko prosze o w miare przejrzyste i z zaznaczeniem poszczegolnych dni, mysle ze ilsc pkt jest tego warta, oczywiscie dam naj...

a no i to ma byc od wczorajszego poniedzialku do niedzieli 24.01.2010....

czekam ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:19:58+01:00
Ok słuchaj codziennie bede ci wysyłać na prywatną bo w przód nie da się zobaczyć co bedzie:D:D
ale na wczoraj i na dzisiaj ci już napisze

wczoraj
Bułgaria chce ingerencji KE ws. blokady granicy z Grecją

Premier Bułgarii Bojko Borysow jako niedopuszczalne określił w poniedziałek zamknięcie granicy bułgarsko-greckiej przez protestujących greckich rolników i zażądał ingerencji Komisji Europejskiej.
Skandal i degeneracja; "należy bojkotować zabójców"

Szef klubu rządzącej we Włoszech partii Lud Wolności w Senacie Maurizio Gasparri wyraził przekonanie, że należy powstrzymać tych, którzy chcą zrobić "gwiazdę" z Alego Agcy, sprawcy zamachu na Jana Pawła II w 1981 roku.
Ogromne odszkodowania za kłopoty pasażerów

Przewoźnik Eurostar, obsługujący przejazdy kolejowe pod kanałem La Manche, poinformował w poniedziałek, że przewiduje wypłatę ponad 11 milionów euro tytułem odszkodowań dla pasażerów, którzy ucierpieli wskutek awarii pod koniec ubiegłego roku.

i dziś:):)

Haiti: do tej pory wydobyto spod gruzów 90 osób

Od czasu ubiegłotygodniowego trzęsienia ziemi na Haiti spod gruzów wyciągnięto ponad 90 osób - poinformowała rzeczniczka Biura Narodów Zjednoczonych ds. Koordynacji Pomocy Humanitarnej (OCHA).
Chiny:Google musi przestrzegać prawa

Firmy zagraniczne, w tym Google, muszą przestrzegać chińskiego prawa i zwyczajów - oświadczył rzecznik MSZ Chin Ma Zhaoxu w tydzień po oświadczeniu właściciela najpopularniejszej światowej wyszukiwarki internetowej, że może wycofać się z rynku chińskiego, gdyż doświadcza tam praktyk hakerskich i cenzury.
Ulewne deszcze w Strefie Gazy

Dziesiątki domów i gospodarstw zostało zalanych w nocy w Strefie Gazy, w następstwie gwałtownych opadów deszczu na południu strefy - informują przedstawiciele władz palestyńskich oraz świadkowie.

a jak nie chcesz to wejdź sobie na www.onet.pl wejdź sobie w wiadomości ze świata i tam jest taki kalendarzyk i w nim sobie możesz poszukać daty z którą bedą ci potrzebne wiadomości :):):)
licze na naj:):):):):)
2010-01-19T16:25:54+01:00
Ze świata :
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7470744,Londyn__Brytyjczycy_beda_demonstrowac_przeciw_Polakom.html
Ze świata :
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,7469685,Piraci_chcieli_innym_ukrasc_okup__4_osoby_nie_zyja.html
Dzienne :
http://www.panoramainternetu.pl/articles/pap_swiat/472983/Komisja_hazardowa.html
Dzienne :
http://wiadomosci.wp.pl/kat,12471,title,Zatruci-czadem-sa-ratowani-tylko-do-godz-16,wid,11871832,wiadomosc_prasa.html
Dzienne :
http://wiadomosci.wp.pl/kat,9922,title,Wlasciciel-firmy-odsniezajacej-grozil-urzednikowi,wid,11871834,wiadomosc_prasa.html

Dałam linki ponieważ sam sobie zobaczysz czy to może być, a nawet jak to coś pozmieniasz (;
jak bd źle to napisz na priv poszukam czegoś innego (;
licze na naj ;D
1 5 1