Odpowiedzi

2010-01-19T16:21:01+01:00
Biblia to księga bliska każdemu człowiekowi ponieważ opowiada o narodzinach,i życiu Chrystusa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:23:18+01:00
Biblia jest jedną z najstarszych ksiąg świata. Towarzyszyła ludziom w różnych okresach i chwilach, zawsze mogli znaleźć w niej wsparcie i wskazówki do życia.

Lecz nie każdy jest wierzący i nie każdy miał styczność z jej tekstem.
Dlatego warto pamiętać, że początkiem ówczesnego prawa i moralności jest właśnie biblia. To właśnie świat w którym żyjemy opiera się na jej wartościach.