Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:29:47+01:00
Dla wersji GG10 - beta**
1. Najedź kursorem na kontakt z którym chcesz nawiąząć połączenie.
2.Wybierz opcję Zadzwoń
3. Czekaj na nawiązanie połączenia

**Microfon i słuchawki muszą być podłączone do odpowiednich gniazd (jack~)
2010-01-19T16:30:21+01:00
1 Włączasz gg
2 Wybierasz osobę
3 Kontaktujesz się z nią
4 Klikasz wykonaj rozmowę
1 5 1