Odpowiedzi

2010-01-19T16:20:38+01:00
Bazylika Św. Andrzeja apostoła w Olkuszu,
Bazylika pw. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela Chojnice,

2 1 2
2010-01-19T16:21:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:23:19+01:00
W europie :
Bazylika sw. Andrzeja Apostola w Olkuszu
Bazylika pw. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela Chojnice
w polsce :
Katdra w Gnieżnie
Kościól Mariacki w Krakowie
w miejscu swego zamieszkania :
musisz zrobić sama/sam.
11 4 11