Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:20:27+01:00
W mojej torbie znalazła by się miłość do rodziny którą dziele szacunkiem, bliźnich oraz do Boga.Spakowałabym także Jedzenie, śpiwór , ubranie , książeczka , różaniec oraz wodę święconą potrzebną do przeżegnania się.

Myślę że to wszystko co napisałam wystarczy:)
Pozdrawiam
2 3 2
2010-01-19T16:27:02+01:00
JA DO SWEJ TORBY SPAKOWAŁABYM PRZYJAŻŃ MIŁOŚĆ WSPÓŁCZUCIE ORAZ WIELE INNYCH CECH KTÓRYMI DZIĘLĘ SIĘ Z BLISKIMI. SPAKOWAŁABYM TAKŻE MIŁOŚĆ DO BOGA RÓŻANIEC KRZYŻ
2 3 2
2010-01-19T16:30:36+01:00
Kiedy wybierałam się na pielgrzymke czy tam wycieczke napewno zabrała bym pismo święte, śpiewnik, jedzenie ,wodę,pismo święte aby się nie nudzić śpiewnik by pośpiewac z innymi,jedzenie by niebyć głodnym.
2 4 2