Odpowiedzi

2010-01-19T16:31:44+01:00
Ma 63 metry zatem
63÷ 4/5(bo tyle trzeba na 1 sukienke)=42,75
zatem Zrobi ona 42 sukienki i zostanie jej 12/20 materiału czyli3/5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:36:39+01:00
34,2m materiał
⅘m --jedna sukienka
100cm : 5 = 20cm
20cm * 4 = 80 cm---jedna sukienka

34,2m : 100 = 3420 cm
3420cm : 80cm = 42 sukienki + 60 cm materiału zostało

spr:

42*80+60=3360+60=3420cm=34,2m

odp:Krawcowa uszyje 42 sukienki i zostanie jej 60 cm materiału.