Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-19T16:25:57+01:00
A) 5cm

O=2 PI r
O=2pi*5cm= 10picm

b) 12 cm

O=2 PI r
O=2pi*12cm=24picm

c) 3,2 dm

O=2 PI r
O=2pi*3,2dm= 6,4pi dm

d) 2m

O=2 PI r
O=2pi*2m= 4pi m


Licze na naj ;***********
2010-01-19T16:28:38+01:00
Obw = 2rπ

a) 5cm = 2*5cm*3,14= 31,4 cm
b) 12 cm = 2*12cm*3,14 = 75,36 cm
c) 3,2 dm = 2*3,2 dm*3,14 = 20,096 dm
d) 2m = 2*2m*3,14=12,56 m