Odpowiedzi

2010-01-19T16:30:21+01:00
Tzn.
-być mu pomocnym
-pomagać wtedy kiedy ma jakiś problem
-dawać dobre rady ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:37:51+01:00
Dawać siebie tzn że zawsze być przy nim, być mu pomocnym, pomagać wtedy kiedy ten człowiek tego od nas oczekuje. Można też zawsze dawać mu dobre rady.
Przykład :
Ksiądz prosi byś został ministrantem na mszy świętej.
2010-01-19T16:47:06+01:00
Dawać siebie drugiemu człowiekowi
-być mu pomocnym
-pomagać wtedy kiedy dana osoba tego od nas oczekuje
-można dawać mu dobre rady
-to jest osoba która jest zadowolona z efektów dobrej woli