Odpowiedzi

2010-01-19T16:28:02+01:00
-ściągać
-krótka pamięć
-wcześnie chodzić spać
-przewrócić się
-wrobić kogoś w coś głupiego
-ktoś o brzydkim wyglądzie
-ktoś wolny
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:33:19+01:00
- zapuścić żurawia-zaglądać gdzieś ukradkiem
- kurza pamięć-bardzo słaba pamięć
- chodzić spać z kurami-chodzić spać bardzo wcześnie
- wywinąć orła-upaść
- wystrychnąć kogoś na dudka-oszukać kogoś, wywieść w pole
- wygląda jak zmokła kura-niechlujnie, być mokrą
- wolny jak ptak-decydować sam o własnym życiu,mieć soje zdanie i własną wole
3 5 3