Odpowiedzi

2010-01-19T16:29:53+01:00
MOJĄ ULUBIONĄ PORĄ ROKU JEST ZIMA. W ZIMIE MOŻNA JEŻDZIĆ NA NARTACH A TAKŻE NA SANKACH. CO ROKU Z RODZICAMI WYCHODZIMY LEPIĆ BAŁWANA.
W ZIMIE SĄ FERIE ZIMOWE , NA KTÓRYCH MOŻNA ODPOCZĄĆ OD SZKOŁY. BARDZO LUBIĘ ZIMĘ CHOCIAŻ JEST BARDZO ZIMNA,
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:30:59+01:00
Moją ulbuioną porą roku jest lato, ponieważ jest ciepło i ludzie nie muszą się grubo ubierać jak to zazwyczaj robimy w zimie. W dodatku jest to okres wolny od szkoły i mogę troszkę odpocząć. Nie muszę stresować się żadnymi sprawdzianami, mogę wyjechać na kolonie, obozy nie martwiąc się o nic. Jest to pora roku, kiedy dzień jest najdłuższy, więc mogę siedzieć dłużej na dworze.

;)
3 4 3
2010-01-19T16:33:13+01:00
Moja ulubiona pora roku to zima.Bardzo ją lubię ponieważ mogę pojeżdzić na sankach i ulepić bałwana.Kiedy jest zima często jeżdżę z przyjaciółmi do Zakopanego na narty

Liczę na naj.. ")
2 2 2