Odpowiedzi

  • Papi
  • Początkujący
2009-09-29T18:29:17+02:00
-Do wysokiej kultury osobistej.
-Została zesłana łaska na Twoja dusze wiec do czystego(bez grzechu) zycia.
- do kochania Boga
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T18:29:30+02:00
- do nasladowania swietego ktorego imie sobie przybralismy
- do uczesniczenia w mszy swietej w niedziele i swieta
- do regularnego przystepowania do sakramentu pokuty
1 4 1