Odpowiedzi

2010-01-19T16:33:25+01:00
By dusza była czystsza i można było się dostać do nieba
4 3 4
2010-01-19T16:34:45+01:00
Warto sie spowiadac poniewaz nasza dusza oczyszczana jest z grzechu. jest nam lzej na sercu i latwiej jest nam zycie gdy wiemy ze pozbylismy sire juz tego:)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:34:54+01:00
-Człowiek ma potrzebę podzielenia się swoimi zmartwieniami, grzechami, emocjami z drugim człowiekiem.
-po spowiedzi czujemy się lepsi, lżejsi.
-Szczera spowiedź przybliża nas do zbawienia.
5 5 5