Odpowiedzi

  • maak
  • Początkujący
2009-09-29T18:33:57+02:00
Sposob przedstawiania Asterixa i Obelixa bardziej podoba mi się w filmie fabularnym, ponieważ jest ciekawszy, zabawniejszy oraz interesujący
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T18:39:03+02:00
Sposób przedstawia Asteriks i Obelkis najbardziej podoba mi się za pomocą filmu. Ponieważ bardzo podoba mi się w jakich sposób aktorzy odgrywają tam swoje role. Kewstie jakie zawarte są w tym filmie bardzo mnie bawią. Bardzo lubie gerarda de pardie, aktora który gra w tym filmie obeliksa, to pewnie przeważyło w moim wyborze pomiędzy komiksem, bajką a filmem.
4 4 4