Mama Kamila jest cztery razy starsza, a jego tata jest o 2 lata starszy od mamy. Ile lat ma z nich jeśli łącznie maja 83lata.
Ile lat ma Kamil? _k_
Ile lat ma jego mama?
Ile lat maja razem?
równanie Ile lat ma mama?
Ile lat ma tata?

Odp:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-19T16:37:41+01:00
Kamil ma 9 lat...
Mama ma 36 lat, bo 9*4=36
Tata ma 38 lat, bo 36+2=38
2010-01-19T16:39:51+01:00
X-Wiek Kamila
4x - wiek mamy
4x+2 -wiek taty
83 -suma
x+4x+4x+2=83
9x=85

Kamil ma 9,5 lat
Mama 36,5
tata 38,5